Doprava zboží

1. Objednané zboží expedujeme většinou do 24 hodin od přijetí objednávky.V případě nedostupnosti některé položky objednávky vás budeme informovat o dodací lhůtě.
Objednávky přijaté o víkendech a svátcích jsou zavedeny do systému vždy následující pracovní den.  
Součástí každé zásilky je faktura.

Zboží zasíláme jen na území ČR.

2. Možnosti platby

2.1 Dobírka
Nejčastěji používaná metoda. Kurýrovi při převzetí zásilky uhradíte částku, která je uvedená ve vaší objednávce, a to v okamžiku doručení a převzetí zboží.  

Ceník dopravy přepravních společností od 01.09.2022   

DPD, Toptranz, 123Kurýr,  

Z důvodů celoplošného zdražení je změna v cenách dopravy.

Prodávající si vyhrazuje právo o rozhodnutí zásilkové služby kterou bude zboží odesláno.

(Částka za dobírku se může lišit )

ceny platí od 01.09.2022

Dobírka/ platba kartou : balík do 30 kg - 50 kč

Dobírka/ platba kartou : balík nad 30 kg: 90 - 160 kč

Zásilková služba                       300,- Kč s DPH

Zásilková služba  nad 30 kg : 320 - 580,- kč s DPH 

Ke každé zásilce se účtují tyto púoplatky zvlášť 

* Palivový příplatek - 50kč 
* Mýtné - 40 kč 
*Recyklační poplatek - 60kč 

Toptranz :  půlpaleta/  paleta do 100kg  -  580,- Kč s DPH

* V případě malého balíku XS či nadrozměrného balíku a balíku s nadváhou si prodávající vyhrazuje právo na individuální navýšení přepravného dle skutečnosti.

( , teleskopické a prodloužené nůžky Fiskars, Rýče, lopaty, hrabla, Al.tyče Bahco atd... )

Zásilková služba balík nadrozměr : (teleskopické a prodloužené nůžky, násady a vše co přesahuje 130cm  Fiskars,  Bahco) :  580,- Kč s DPH 

Objednávky zpravidla expedujeme do 24 hodin.

Objednávky přijaté o víkendech a svátcích jsou expedovány vždy následující pracovní den.

4. Přepravní společnosti 
DPD , 123Kurýr.
Doručení zásilky je stvrzeno podpisem příjemce na soupisce rozvozu. Není-li možné zásilku při prvním pokusu o doručení dodat, zanechá o tom přepravce příjemci písemné oznámení s kontaktními informaci přepravce, kde je možné si sjednat termín opětovného doručení. Zákazník (příjemce) je povinen zkontrolovat stav zboží, které obdržel ihned po převzetí zásilky. V případě zjevného poškození obalu je nutno toto řešit s dopravcem ihned při přebírání zásilky. V případě zjištění, že zboží bylo přepravou poškozeno i přesto, že při převzetí balíku nevykazoval obal zjevné známky poškození, je povinností zákazníka neprodleně (dle obchodních podmínek přepravce nejdéle však do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky) kontaktovat přepravce, který zboží doručil a vyžádat sepsání zápisu o škodě. Při následném zápisu o škodě zákazník poskytne přepravci potřebné údaje, poškozené zboží a kompletní obal zásilky a správnost zápisu stvrdí svým podpisem. Je povinností zákazníka předložit poštovní zásilku v tom stavu, v jakém byla dodána (včetně obalu, stretch folie, výplně apod.). Pokud zákazník (příjemce) nezažádá dopravce o sepsání zápisu o škodě ve lhůtě 2 pracovních dnů a nepředloží kompletní obalový materiál, ve kterém byla zásilka zákazníkovi doručena, nelze toto poškození dále jakýmkoliv způsobem dodatečně reklamovat ani u dopravce a ani u prodejce.

Akce
Novinky
Chcete od nás přijímat novinky na Váš e-mail?
přihlásit k odběru