Doprava zboží

1. Objednané zboží expedujeme většinou do 24 hodin od přijetí objednávky.V případě nedostupnosti některé položky objednávky vás budeme informovat o dodací lhůtě.
Objednávky přijaté o víkendech a svátcích jsou zavedeny do systému vždy následující pracovní den.

Součástí každé zásilky je faktura.

Zboží zasíláme jen na území ČR.

2. Možnosti platby
2.1 Dobírka
Nejčastěji používaná metoda. Kurýrovi při převzetí zásilky uhradíte částku, která je uvedená ve vaší objednávce, a to v okamžiku doručení a převzetí zboží.

2.2 Bankovní převod
Pokud si v objednávce zvolíte způsob platby předem, je nutné provést platbu předem bankovním převodem na náš bankovní účet: bude doplněno.
Číslo účtu obdržíte po při přijetí objednávky. Při platbě předem jako variabilní symbol uvádějte číslo vaší objednávky.
Zboží odesíláme ihned po obdržení platby na ůčet.

3. Ceny dopravy

Doručení vašeho zboží zajišťujÍ nášI smluvní přepravcI – DPD , Česká Pošta.
Nabízíme jak možnost placení při předání zboží (dobírka), tak platbu předem na náš účet.
Jednotlivé ceny se liší dle způsobu platby:

  • DPD - platba předem na náš účet :  99,- Kč
  • DPD - dobírka (platba při převzetí) : 139,- Kč
  • Česká Pošta - platba předem na náš účet : 99,- Kč
  • Česká Pošta - platba dobírkou : 139,-Kč

4. Přepravní společnosti 
DPD , Česká Pošta.
Doručení zásilky je stvrzeno podpisem příjemce na soupisce rozvozu. Není-li možné zásilku při prvním pokusu o doručení dodat, zanechá o tom přepravce příjemci písemné oznámení s kontaktními informaci přepravce, kde je možné si sjednat termín opětovného doručení. Zákazník (příjemce) je povinen zkontrolovat stav zboží, které obdržel ihned po převzetí zásilky. V případě zjevného poškození obalu je nutno toto řešit s dopravcem ihned při přebírání zásilky. V případě zjištění, že zboží bylo přepravou poškozeno i přesto, že při převzetí balíku nevykazoval obal zjevné známky poškození, je povinností zákazníka neprodleně (dle obchodních podmínek přepravce nejdéle však do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky) kontaktovat přepravce, který zboží doručil a vyžádat sepsání zápisu o škodě. Při následném zápisu o škodě zákazník poskytne přepravci potřebné údaje, poškozené zboží a kompletní obal zásilky a správnost zápisu stvrdí svým podpisem. Je povinností zákazníka předložit poštovní zásilku v tom stavu, v jakém byla dodána (včetně obalu, stretch folie, výplně apod.). Pokud zákazník (příjemce) nezažádá dopravce o sepsání zápisu o škodě ve lhůtě 2 pracovních dnů a nepředloží kompletní obalový materiál, ve kterém byla zásilka zákazníkovi doručena, nelze toto poškození dále jakýmkoliv způsobem dodatečně reklamovat ani u dopravce a ani u prodejce.

Akce
Novinky
Chcete od nás přijímat novinky na Váš e-mail?
přihlásit k odběru